Dienst Na Verkoop

U heeft uw bestelling ontvangen, maar uw artikelen zijn beschadigd? Of u ontdekt een probleem, maar uw artikelen vallen wel nog onder de garantie? Dan zijn wij er voor u om een snelle en eenvoudige oplossing te zoeken!

SCHADE, KLACHTEN OF ANDER PROBLEEM

Onze dienst na verkoop biedt u een snelle en efficiënte service aan. Zij zullen er alles aan doen om  problemen zo snel mogelijk op te lossen. U kan onze dienst na verkoop gemakkelijk contacteren door het onderstaande formulier in te vullen. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Indien u ons contacteert i.v.m. schade, raden wij aan om duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.

Ook voor eventuele klachten kan u contact opnemen met onze dienst na verkoop via dit formulier. 

RETOUR

Als u niet helemaal tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen, garanderen wij u een terugbetaling van het product 14 dagen na de bevestiging van uw retourformulier. Hiervoor verwijzen we graag naar onze retourpagina.

ODR PLATFORM

Komen we er écht niet uit? Dan kan je ook besluiten om gebruik te maken van het “Online Dispute Resolution-platform”. Het e-mailadres van Acaza dat je bij het invullen van het ODR webformulier moet invullen is info@acaza.eu

Persoonlijke gegevens


Product gegevens