Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Bekijk lijst met partners arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

Wij en onze partners (zoals Google) gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om:


  • De site goed te laten werken (functioneel)
  • Statistieken te verzamelen (analytisch)
  • Advertenties te personaliseren (marketing)

U bepaalt zelf waarvoor u toestemming geeft. Klik op “Alles accepteren” om alle cookies toe te staan. Klik op “Instellingen aanpassen” om zelf uw voorkeuren te kiezen. “Alles weigeren” om alleen noodzakelijke cookies toe te staan. U kunt uw keuze later altijd wijzigen.


Bekijk onze cookieverklaring
Hoe Google uw gegevens gebruikt

Toon meer Toon minder

Dienst Na Verkoop

U heeft uw bestelling ontvangen, maar uw artikelen zijn beschadigd? Of u ontdekt een probleem, maar uw artikelen vallen wel nog onder de garantie? Dan zijn wij er voor u om een snelle en eenvoudige oplossing te zoeken!

SCHADE, KLACHTEN OF ANDER PROBLEEM

Onze dienst na verkoop biedt u een snelle en efficiënte service aan. Zij zullen er alles aan doen om  problemen zo snel mogelijk op te lossen. U kan onze dienst na verkoop gemakkelijk contacteren door het onderstaande formulier in te vullen. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Indien u ons contacteert i.v.m. schade, raden wij aan om duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.

Ook voor eventuele klachten kan u contact opnemen met onze dienst na verkoop via dit formulier. 

RETOUR

Als u niet helemaal tevreden bent met het product dat u hebt ontvangen, garanderen wij u een terugbetaling van het product 14 dagen na de bevestiging van uw retourformulier. Hiervoor verwijzen we graag naar onze retourpagina.

ODR PLATFORM

Komen we er écht niet uit? Dan kan je ook besluiten om gebruik te maken van het “Online Dispute Resolution-platform”. Het e-mailadres van Acaza dat je bij het invullen van het ODR webformulier moet invullen is info@acaza.eu

Persoonlijke gegevens

Product gegevens