Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Bekijk lijst met partners arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

Wij en onze partners (zoals Google) gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om:


  • De site goed te laten werken (functioneel)
  • Statistieken te verzamelen (analytisch)
  • Advertenties te personaliseren (marketing)

U bepaalt zelf waarvoor u toestemming geeft. Klik op “Alles accepteren” om alle cookies toe te staan. Klik op “Instellingen aanpassen” om zelf uw voorkeuren te kiezen. “Alles weigeren” om alleen noodzakelijke cookies toe te staan. U kunt uw keuze later altijd wijzigen.


Bekijk onze cookieverklaring
Hoe Google uw gegevens gebruikt

Toon meer Toon minder

Vragen & advies

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Waar is mijn pakket?

Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan (daarom staat Acaza garant voor superscherpe prijzen). Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Heule. 

Retourneren en terugbetalingen

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Wat zijn de retourkosten?

Bezorgen

Ik heb geen Track&Trace ontvangen.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?

Ik kan het pakketnummer online niet volgen. Wat nu?

Bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het artikel dat ik wil bestellen is momenteel niet leverbaar. Kan ik het wel bestellen of reserveren?

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Ik heb geen betaalbevestiging gekregen. Wat nu?

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Garantie en reparatie

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Wat te doen bij schade?

Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?

Tweedekans

Wat is een Tweedekans product?

Waar kan ik Tweedekans producten vinden?

Kan ik een Tweedekans product retourneren?

Account

Hoe maak ik een account aan?

Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?

Ik heb een account maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?

Winkel

Kan ik producten komen bekijken?

Wat zijn de openingsuren?

Werken bij Acaza

Vragen of advies?

Niet gevonden wat je zocht in onze veel gestelde vragen?

Wij helpen je graag. 

Mail ons via info@acaza.eu of

Bel ons op het nummer 020 890 81 49

Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)